Het lijkt erop dat je onze cookies nog niet hebt geaccepteerd. Klik hier om de cookies te aanvaarden en deze inhoud te bekijken.
Bauer Media outdoor Belgium, onderdeel van Bauer Media Group, is in België een toonaangevende speler op de markt van out-of-home communicatie met 220 medewerkers, een omzet van 60 miljoen euro en meer dan 13.000 reclamepanelen en digitale schermen.
‘Enriching everyday life’ definieert onze visie, een visie die onze unieke positie op de markt van vandaag weergeeft en onze ambities voor morgen schetst.🏙️
Ons doel is om zowel een ‘Platform for Brands’ als een ‘Platform for Good’ te bieden. We willen de mediadoelstellingen van adverteerders realiseren en tegelijkertijd een positieve impact hebben in de maatschappij en op de wereld om ons heen.🌍️
Onze mensen zijn verbonden door een nederigheid en toewijding om de status quo uit te dagen. Wij bieden een geweldig team 🙌 om deel van uit te maken, een thuis 🏡 voor je individualiteit, maar ook een plek om frisse ideeën te creëren en aan te kaarten en om te groeien en te ontwikkelen 🌱. We hebben een leuke en informele cultuur, maar we zijn ook een op de toekomst gericht bedrijf dat het verschil wil maken! 🤩
Graag nodigen wij U uit om samen de toekomst van media te creëren.
✔️ Je zet data moeiteloos om in relevante inzichten en hebt een natuurlijke affiniteit met cijfers.
✔️ Je onderbouwt je aanbevelingen met helderheid, structuur en impact.
✔️ Je organiseert je werk zelfstandig, terwijl je nauw samenwerkt met onze Sales- en Marketingteams.
✔️ Je combineert een scherp analytisch inzicht met een constante aandacht voor detail.
✔️ Je koppelt strategische visie aan operationele nauwkeurigheid om onze processen verder te optimaliseren.
Welkom in ons Marketing Team!
Je krijgt bij ons
💪 Alle mogelijkheden om je te ontplooien
💪 Training on the floor
💪 Een familiale sfeer, met fun en autonomie op de werkvloer
💪 Een aantrekkelijk salarispakket
Count me in, hoor ik je al denken!
Wat je dan juist doet als Marketing Analyst ? Lees dan gauw even verder.👇️
Als Marketing 'Data' Analyst ben jij de data-expert binnen ons Marketingteam. Je weet als geen ander hoe je grote hoeveelheden gegevens verzamelt, structureert, analyseert en evalueert, terwijl je steeds waakt over hun kwaliteit en betrouwbaarheid. Je brengt cijfers tot leven door duidelijke en impactvolle aanbevelingen te formuleren, die strategische besluitvorming ondersteunen.
✔️ Je beheert de marketingdatabase
Je verzamelt, verwerkt en controleert gegevens om hun kwaliteit en relevantie te waarborgen. Je optimaliseert deze database continu en formuleert strategische aanbevelingen voor verdere ontwikkeling.
✔️ Je ontwikkelt gerichte marketingoplossingen
Als SPOC voor ons toonaangevende product 'People & Places' voer je haalbaarheidsstudies uit voor gepersonaliseerde affichagenetwerken en ontwikkel je op maat gemaakte voorstellen in samenwerking met de Sales-teams, afgestemd op de behoeften van klanten en specifieke doelgroepen. Je draagt ook actief bij aan de voortdurende evolutie van ons product.
✔️ Je analyseert en optimaliseert de prestaties van onze interne tools
Je interpreteert de resultaten, identificeert verbeterpunten en werkt nauw samen met ons IT-team om onze tools en applicaties verder te ontwikkelen.
✔️ Je rol is zeer transversaal;
Je werkt nauw samen met collega's van Sales, Development, Campaign Planning en IT om performante, data-gedreven oplossingen te bouwen.
💪 Je hebt al een eerste ervaring in een gelijkaardige rol
💪 Je bent vertrouwd met marketing, data-analyse en databeheer
💪 Je hebt een analytische geest en werkt vlot met Excel. Kennis van datavisualisatietools (zoals BI of andere) is een grote troef
💪 Je bent klantgericht: je begrijpt de noden van de Sales-teams en speelt hier actief op in
💪 Je bent oplossingsgericht: je bent flexibel en past je snel aan om passende oplossingen te vinden
💪 Je hebt een commerciële mindset: je communiceert doeltreffend en neemt initiatief om projecten vooruit te helpen
💪 Je kan meerdere dossiers tegelijk opvolgen en deadlines respecteren
💪 Je communiceert vlot in het Frans of Nederlands en hebt een goede basiskennis van het Engels
✔️Een vast contract onbepaalde duur
✔️Een b(l)oeiende, steeds veranderende omgeving 🚀 met heel wat dynamiek op de werkvloer waar je contact hebt met verschillende units (sales, marketing, development,...)
✔️ Hybride werken (2 dagen vanuit thuis, 3 dagen op kantoor)
✔️Aantrekkelijk salaris met veel extra's, waaronder maaltijd- en ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, laptop en GSM abonnement
Onze waarden staan centraal in onze cultuur:
⭐ Passie voor wat we doen
⭐ Vertrouwen tussen collega’s en partners
⭐ Excellentie in alles wat we leveren
⭐ Ondernemerschap om te innoveren, te testen en vooruit te gaan
Bij Bauer Media krijg je het beste van twee werelden:
een warm, menselijk en familiaal kader, gecombineerd met de kracht van een internationale groep die vooruitkijkt.
Elke dag zetten onze gepassioneerde teams zich in voor innovatieve, boeiende en betekenisvolle projecten.
Enthousiast om samen het verschil te maken?
Wij kijken ernaar uit je te ontmoeten.
Wij en onze partners gebruiken cookies om informatie op je apparaat op te slaan en te raadplegen. Zo kunnen we je gebruikerservaring verbeteren en relevante content en gepersonaliseerde advertenties tonen.
Je kan de cookies accepteren, beheren of afwijzen. Je kan deze popup via de cookieknop links onderaan op elk moment opnieuw openen om je voorkeuren aan te passen. Voor meer informatie lees je onze <a href=":link" target="_blank">cookie policy</a>.
Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.
Om een kwalitatief wervings- en selectieproces te garanderen, verzamelen wij bepaalde persoonsgegevens via dit online sollicitatieplatform.
Het verstrekken van deze informatie is noodzakelijk om uw kandidatuur volledig en efficiënt te kunnen behandelen.
Wij verbinden ons ertoe uw persoonsgegevens te verwerken in volledige overeenstemming met de toepasselijke regelgeving inzake gegevensbescherming, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG of GDPR).
Voor meer informatie over hoe wij uw gegevens verzamelen, gebruiken en beschermen, verwijzen wij u naar ons privacybeleid.
Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier